سرزمین پاکی

سرزمین پاکی

سرزمین نیکی و مهربانی
سرزمین پاکی

سرزمین پاکی

سرزمین نیکی و مهربانی

نان، عشق، موتور هزار (*)

اندر باب تنظیم کیفیت دید Text روی مانیتور

آی پیر و جوون، آی مسلمون، آی غیر مسلمون، آی انسان پای کامپیوتر این قابلیت کالیبره کردن متن یادت نره. چند وقتی بود وقتی از خونه روی صفحات وب کار میکردم فونت ها و نوع نمایششون به نظرم "بی ریخت" میومد. اصلاً یاد Clear Type Text ویندوز نبودم:

Windows 7: رایت کلیک! روی دسکتاپ، Personalize  -- Display -- Adjust Clear Type text

Windows Xp: دانلود این قابلیت از سایت ماکروسافت، اجرای فایل EXE و بعد داخل کنترل پنل

اندر باب بانک

امروز دیگه تصمیم گرفتم هرچقدر هم دیرم میشه صبح برم بانک این رمز اینترنت بانک رو که به قول کاربر نرم افزار "همیجوری خود به خود" (آی حرصم میگیره کاربر میگه خود به خود خراب شد) عوض شده و دیگه کار نمیکنه رو ریست کنم. {بانک خصوصی، بانک اول الکترونیک} ساعت 9:05 وارد شدم پیرینترشون؟ ارور داد ... ساعت 9:45 بهم گفتن برو ظهر بیا !! (اوا، داد چیه؟ بی ادب ... صندوق پیشنهادات و انتقادات بود ولی من دیرم شده بود)

حضور انورت عارضم که ... اندر باب رادیو ...

امروز چند خبر علمی پژوهشی پخش کردند همگی از برادران کفار آمریکایی، که این برادران در تاریکخانه های پژوهشی خویش (ممکن هست خواهران رو هم بی دین ها به این تاریکخانه ها راه داده باشند) عمل مذبوحانه "تحقیق" رو انجام دادند اون هم بدون "تقلب و کپی برداری" ! و نتیجه اون هم این بوده که در سالمندان تغذیه از مواد بدون چربی و سرشار از میوه ها و سبزیجات تازه، "خطر" مرگ رو به میزان قابل توجهی کاهش میدهد. آخه اگه "شیطان بزرگه" چرا راه به راه تحقیق و پژوهشش رو پخش میکنید، اگه کفار و بی دین و از خدا بی خبر هستند چرا نتایج این تحقیقات براتون اینقدر اهمیت داره و یک خبر درمیون که میگید جنایتکاره، اخبار دستاوری های پزشکی و هسته ای و علمی و تحقیقاتیش رو پخش میکنید. حالا همه این ها به کنار، مرگ از نظر تو برادر مومن، "خطر" محسوب میشه؟ بابا بیا بگم برات از بهشت و بهشتیان تا یکم از ترست بریزه ... نترس برادر ... بیا ...

اندر باب آقای مدیر عامل

بنده یک ماشین خراب رو تحویل گرفتم ... در جاده ای ناهموار ... یارگیری اول فصل بد بوده ... مربی رو من انتخاب نکردم ... ولی اگر الان داره بهتر نتیجه میگیره مال صحبتهایی بوده که بهش گفتم  ... من دنبال یک مربی بزرگ هستم ... یک ستون خیلی قوی که بشود خیمه تیم رو روی آن بنا کرد

اندر باب سیاه نمایی ارزی

بدانید و آگاه باشید که دلار استرالیای 600 -700 تومنی شد 1400 تومن روز بازار ...

تا بعد ...


*. نام یک فیلم ساخته ابوالحسن داوودی/ نویسندگی پیمان قاسم خانی محصول ش1380-2001م
نظرات 2 + ارسال نظر
الهام جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:19 http://hajibandeh.blogfa.com

این داستان قیمت دلار هم برای خودش حکایتی شده.مخصوصا برای ما .

امیدوارم انتهای داستان خوش باشه ... برای دوستانی که میروند این قضیه یکبار هست ولی برای بخش بازرگانی و واردات و صادرات بسیار تاثیر منفی خواهد داشت

احسان شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:41 http://alanegi.blogfa.com

آقا من که فردا میخوام برم بخرم دلار. دعا کنید دیگه پایین نیاد دلم نسوزه !
ببین من ویندوزم ویستا هستش چی کار کنم حالا !!!

ببین یکاری میکنی تو همه چی نسخه استثنا باشی :)) ... دلار رو هم دعا میکنم پائین بیاد ... خیرش به یه مهاجر دیگه برسه تو دلت میسوزه؟
من که فکر نمکینم ... بابا ما نسل سوخته ایم، یک آتیش دیگم روش ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد