سرزمین پاکی

سرزمین پاکی

سرزمین نیکی و مهربانی
سرزمین پاکی

سرزمین پاکی

سرزمین نیکی و مهربانی

بیمه برره، عذاب در سایه آرامش

تصادف ...



ساعت 9 صبح

اتوبان کرج – تهران به سمت تهران

بعد از خروجی میدان استاندارد

ای بابا، این تاکسی ها هم اتوبان رو با خیابونهای شلوغ شهر اشتباه گرفتن ... نگاهش کن، الان تو خط کند بود الان اومد جلوی ما حالا هم داره میره تو خط تند، ای وای من ... دوباره برگشت وسط، صبر کن الان از کنارش میگذریم تا یه کاری دستمون نداده ... وای ... ببین وسط اتوبان ترمز کرد و وایستاد، خدا رو شکر من به موقع وایسادم ...

صدای خط ترمز طولانی از پشت سر بگوش میرسه ... ثانیه ای دلهره و بعد ... صدای شکسته شدن، مچاله شدن، ...

بازم خدا رو شکر، فقط در اثر ضربه گردن درد گرفتیم، اما اینجا رو ببین ماشین جمع شده ...

راننده ماشین عقب (صدا در حد دالبی): این چه طرز رانندگی تو اتوبانه؟

من (صدا در حد سوسولهای خیابون جردن وقتی میخوان دانشگاهی صحبت کنند): لطفاً بریم چند متر جلوتر یک پارکینگ هست، باعث ترافیک نشیم ...

ساعت 9:10 صبح همان مکان

راننده ماشین عقب (صدا در حد سوسولهای خیابون جردن وقتی میخوان دانشگاهی صحبت کنند): جناب حالا میشه اینقدر به پلیس تلفن نکنید! بیمه تا زیر 2 میلیون تومن خسارت رو بدون کروکی پرداخت میکنه.

ساعت 9:35 صبح همان مکان

خانم من بار چهارم هست به 110 دارم زنگ میزنم، این مامورتون نمیخوان بیان؟ اینجا مثلاً اتوبان هست!

ساعت 9:45 صبح همان مکان

افسر پلیس: احتیاجی به کروکی نیست! برین بیمه پرداخت میکنن. اگر هم بالای 1.5 گرفتی بقیشو بیار واسه من!

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:49 http://bahareaustralia.blogfa.com

آخ که تصادف واقعا وحشتناکه! همسر من که همیشه می گه تو تصادفا اگه مقصر باشی خیلی برات بهتره تا اینکه مقصر نباشی! دیگه ببین وضعو!

البته امیدوارم که هیچوقت تصادف نکنی اما تصادف مالی اگه استرالیا باشه خیلی هم وحشتناک نیست ... کارشناسه با یک موتور وسپا!! زودتر از پلیس میرسه 5 دقیقه بعدش کار تمومه یا یه ماشین جایگزین بهت میدن که چند روز تا درست شدن ماشین بی ماشین نباشی یا خسارت رو همون جا حساب کتاب میکنه و ... خلاص !!!
نمیدونم این چقدر سخته که باید بگیم "تو استرالیا" اینطوری و اونطوری ...
بابا یک کارشناسی کردن تصادف اینقدر محاسبات الگوریتم دفرانسیلی دیورژانسی نداره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد