سرزمین پاکی

سرزمین پاکی

سرزمین نیکی و مهربانی
سرزمین پاکی

سرزمین پاکی

سرزمین نیکی و مهربانی

مغزتو بذار تو یخچال ...

از ساختارشکنی خوشم میاد، بنظرم آزادی تابو شکنی و روحیه به چالش کشیدن "هر چیزی"، یک نوع سیستم نظارت لحظه به لحظه بوجود میاره که نتیجه اش به دور موندن جامعه از تعصب و بی فکری هست. به شرطی که البته احترام و حریم خصوصی افراد و عقاید حفظ بشه ... این معنیش این هست که هر کسی میتونه هر عقیده ای داشته باشه ... اما هیچ کسی حق نداره به دور از قانون مدنی، تکلیف کنه که وظیفه بغل دستی چیه ...

اصل اول آزادی در اندیشه من، رها بودن تفکر، گفتار و رفتار در حوزه "شخص" هست تا جایی که به هیچ انسانی و هیچ عنصری از محیط زیست لطمه ای وارد نشه ...
برادر ... خواهر ... هر میوه ای رو اگه تو یخچال نذاری، دیر یا زود خراب میشه، میگنده ... تفکر، میوه اندیشه انسان و وجه تمایز ما با بدنهای حیوانیست.
تازه و سرزنده و پاک نگهداریم، اندیشه مان را ...

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:58

ببین من نزده میرقصما ! حالا یه چیزی میگی آدمو جری میکنی !

واویلا لیلی ... دوست دارم خیلی ...بیا وسط ...
من عاشق اون رقصتم ... و ساختارشکنیت ...

بهار چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 http://bahareaustralia.blogfa.com

ما که فعلا مجبور شدیم اندیشه و افکار و این قرتی بازیا رو بزاریم واسه استرالیا اینجا فقط کجدار و مریز راه بریم که گربه شاخمون نزنه!

هر کجای دنیا هم که بری، باز تعصب و تحجر کم یا زیاد پیدا میشه. من که از خودم باید شروع کنم اینجا یا اونجا ...
حالا شما هم نمیخوای در یخچال رو هی باز و بسته کنی، فریزر هم هستا! ... بزار یخ بزنه اونجا درش بیار ... جون داداش انگار همین الان از تنور در اوردی ... تازه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد