سرزمین پاکی

سرزمین پاکی

سرزمین نیکی و مهربانی
سرزمین پاکی

سرزمین پاکی

سرزمین نیکی و مهربانی

گلادیوتوری به سبک انسانی ...



حس رقابت، تلاش، میل به پیشرفت، احترام به قوانین و دوستی ملتها تنها قسمتی از آنچیزی است که "مسابقات المپیک" برای انسانها به ارمغان آورده و سالهاست تلاش میکند جنگ و گردنکشی و خونریزی بین آنها را به "رقابت در بازی" تبدیل کند.

در بازی، یاد میگیری که تمام تلاشت رو در قالب قوانین بازی انجام بدی، یاد میگیری که انسانی ببری یا ببازی، یاد میگیری که آنها که بیشتر زحمت کشیده اند مزد کار خود رو میگیرند هرچند به این هم خواهی رسید که گاهی اوقات "اتفاقات" هم میتونند سرنوشت ها رو عوض کنند.

مسابقات المپیک در لندن جمعه 27 جولای 2012 – 6 مرداد 1391 آغاز میشه و جشن گردهمایی رقابت و رفاقت بین 5 قاره انسانها بار دیگه با روشن شدن مشعل و سمبل المپیک به رخ تمام کسانی کشیده میشه که با خودکارهای قرمز به دنبال کشیدن حصار بین آدمها هستند.

اطلاعاتی راجع به زمان بازی ورزشکاران ایرانی

سایتی راجع به بازی های المپیک 2012

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 http://bahareaustralia.blogfa.com

امیدوارم روزی رو ببینیم که کشورمون میزبان بازیهای المپیک بشه. یعنی می شه؟ کم کم احساس می کنم داریم از کل جهان جدا می شیم.

نمیدونم، منم امیدوارم، هرچند که خیلی وقته دارم رو خودم کار میکنم که مفهوم "میهن" رو از مرزهای جغرافیایی به مرزهای اعتقادی و اخلاقی تغییر بدم. بدین ترتیب هموطنانی در همه جای دنیا خواهم داشت ... هموطنانی که همه مال کشور "انسانیت" هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد