سرزمین پاکی

سرزمین پاکی

سرزمین نیکی و مهربانی
سرزمین پاکی

سرزمین پاکی

سرزمین نیکی و مهربانی

برنامه ریزی کن، حالشو ببر

از عوض شدن کار و راه و مشخصات خاص اون همین که دیر به دیر مینویسم، کاملاً گویا هست. اما بهانه امروز استفاده از Outlook خودمونه که سالها وجود داشت و گاهی نگاهکی بهش انداخته بودم اما امروز بقدری بهش وابسته شدم که اولاً دیگه کاغذ و دفتری روی میزم برای نوشتن و بیادآوری وجود نداره و ثانیاً تا صبح اول وقت بازش نکنم کارم شروع نمیشه تا بعدازظهر که میبندمش رو از شرکت میام بیرون ...

خواستم یادآوری کنم که ممکنه خیلی از شما هم این نرم افزار برنامه ریزی گره ای از کارتون باز کنه، بنابراین اگر تا بحال ازش استفاده نکردین، بقول فرنگیا Try it.


نظرات 2 + ارسال نظر
earthydream شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:16 http://www.earthydream.blogfa.com

منم خیلی با این نرم افزار کار میکنم اما خیلی برام جالبه که نرم افزار شما ماه ها و تاریخ شمسی روداره! میشه لطف بگین چه جوری اونرو این جوری تنظیم کردین؟
خیلی ممنون میشم اگه از طریق ای میل اجازه بدین بدونم.
ممنون...

درود بر شما ... یک نرم افزار جانبی بنام "پرنیان 6" میتونه تو این مورد به شما کمک کنه ... فکر میکنم نسخه 6 آخرین ورژن فعلی این نرم افزار هست که فقط شامل آوت لوک نمیشه بلکه خود ویندوز و اکثر نرم افزار های آفیس رو هم تقویم فارسی ساپورت میکنه ...
این نرم افزار برای همین مقدار رایگان هست:
اینم آدرس سایت پابلیشرش:
http://www.gnco.ir/Products/Pages/Parnian.aspx
امیدوارم مفید باشه ...

earthydream شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 http://www.earthydream.blogfa.com

سلام
علیرضای عزیز من هم یه سالی هست که از اوت لوک استفاده میکنم اما متاسفانه نتونستم تقویمش رو به شمسی تغییر بدم
میشه لطفا راهنماییم کنین چه طور میتونم اینکارو انجام بدم
ممنون میشم اگه از طریق ای میل منون مطلع کنین.
خیلی خیلی ممنونم........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد