سرزمین پاکی

سرزمین پاکی

سرزمین نیکی و مهربانی
سرزمین پاکی

سرزمین پاکی

سرزمین نیکی و مهربانی

جفای ما به الگوهایمان ...

 بیائید کمی با هم روراست باشیم ... خبر را بخوانیم:

http://www.mehrnews.com/news/2952729/

تصادف-۲۰۰-خودرو-در-آزاد-راه-قزوین-کرج-طی-۵-ساعت


  کارشناس پلیس اعلام میکنه که علت این تعداد تصادف در این زمان محدود عدم توجه رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی، شرایط جوی و بصورت خفیف شرایط فیزیکی جاده و آزادراه بوده است.

در این گزارش هیچ صحبتی از کیفیت پایین خودرو های داخلی نیست اما توضیح نسبتا کاملی در ارتباط با تغییر ناگهانی میسر، سرعت بالا، چراغ دادن های متوالی برای راننده اتومبیل جلویی، عدم رعایت فاصله طولی مطمئن و موارد مشابه داده شده است.

بیائید اول برای خودمان و خانواده مان کمپین مبارزه با تجاوز به حق و حقوق دیگران را به راه بیاندازیم.

بیائید به جای رنگ آمیزی اغراق آمیز ظاهر خانه و اتومبیل و پیراهن خود به تمثال امام حسین، اخلاق و رفتار و منش خود را متعالی کنیم. مگر نگفته اند کل العرض کربلا  کل الیوم عاشورا، خوب چرا پشت ماشین مینویسید یا ابوالفضل بعد میپیچید جلوی دیگران؟ این چه تعارض بین ظاهر و باطن ماست که گرفتار آن شده ایم؟ مگر ادعای مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم نداریم؟ ظلم چیست؟ تا اونجا که اطلاع دارم تعریفش تعدی به حقوق دیگران هست.

گاهی برخی، به الگوهای مذهبی و اتفاقات پیرامون آن نگاهی تاریخی و نهایتاً نگاهی تاریخی اجتماعی دارند. مشتاق الگوی خود هستند و حتی عاشق آن. اما فقط برای نمایش چند روز ... دید و بازدیدی انجام شود ... غذایی پخته شود ... اشکی ریخته شود و چند روز آینده ما همان آدم های سابق هستیم و هیچ تغییری نکردیم چرا؟ چون فکر نکردیم و نگاهمان نگاهی تاریخی بوده است.  آنچه که به تعالی انسانها ختم میشود که منجر به فرستادگان خداوند شده است تماماً مبنای آموزشی دارند و همگی به عنوان نمونه و مدل برای سرمشق زندگی پیروان آن دیده شده اند. 

به کودکان مان آموزش دهیم:

به حقوق دیگران تجاوز نکنند و اجازه ندهند دیگران به حقوقشان تجاوز کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد